Zabalit, ale jak?

Máte firmu nebo firmičku a každý rok po létě přemýšlíte, čím udělat naVánoce svým klientům a také zaměstnancům radost? Někdo sází na originální dárky, které vymýšlí celý rok a klienti se na ně těší. Ve firmě se vypisuje soutěž o to, kdo přijde s nejlepším nápadem a kreativci mají žně. Nechávají se vyrábět různé relaxační pomůcky nebo zmenšeniny produktů, které firma normálně nabízí.
Někdo dá na klasiku a obrátí se na reklamní společnosti, aby mu vyrobily kalendáře, tužky, deštníky, trička, otvíráky, nože a jiné reklamní předměty. Další spolupracuje s vinaři a předává klientům a zaměstnancům jednu nebo více lahví vína, jehož cena se stupňuje s důležitostí obdarovaného. Rozdávají se také pochutiny a sladkosti.

reklamní taška

Jsou i tací, kteří nedávají nic, neboť se podle nich jedná o jistý druh úplatku. Těch ale naštěstí moc není. Dárky k Vánocům patří a v obchodním prostředí je většinou očekáváme a jsou výrazem poděkování za dobrou spolupráci a odvedenou práci. Jejich množství a cena závisí na finanční situaci ve firmě. Někde se obdarovávají pouze klienti a na zaměstnance nezbývá. Jinde se pro zaměstnance organizuje alespoň večírek s jídlem a pitím zdarma.

papírový pytel

Ať již patříte k těm, či oněm a dáváte to, či ono, stojíte asi nakonec před stejným problémem. Do čeho vybrané dary zabalit? Víno bývá v nějaké vhodné krabici, ale kam s tužkou, deštníkem a kalendářem?

hnědá taška

Nabízí se nějaká hezká reklamní taška. Většině z nás se vybaví  bílá igelitka s nějakým logem firmy. Ještě se na Vás budou klienti mračit, že se nechováte ekologicky. Chyba! Dnes je veliký výběr reklamních tašek, na které si můžete nechat natisknout různé Vaše originální nápisy a obrázky, či loga. Výběr materiálu, velikosti a střihu je jen na Vás. Igelitkám již odzvonilo. In jsou jutové nebo látkové tašky pro vícero použití. Pak se i taška sama o sobě stane dárkem.